Στις 19 Μαρτίου 2019 το 2ο Γυμνάσιο συμμετείχε στους Σχολικούς Αγώνες Στίβου Γυμνασίων Νοτίου Έβρου με 16 μαθητές. Συγχαίρουμε από καρδιάς όλους τους συμμετέχοντες και ιδιαίτερα όσους διακρίθηκαν!
| Α/Α | ΕΠΙΘΕΤΟ | ΟΝΟΜΑ | ΑΘΛΗΜΑ | ΘΕΣΗ | ΤΑΞΗ |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | ΜΟΣΧΟΥ | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 300μ | 1η | Γ3 |
| 2 | ΣΙΓΛΙΔΗΣ | ΓΕΩΡΓΙΟΣ | ΔΙΣΚΟΣ | 1η | Γ2 |
| 3 | ΚΑΛΤΣΟΥ | ΔΕΣΠΟΙΝΑ | ΣΦΑΙΡΑ | 1η | Β4 |
| 4 | ΚΟΝΔΥΛΗΣ | ΧΡΗΣΤΟΣ | 80μ | 1ος | Β4 |
| 5 | ΜΠΑΛΔΟΥ | ΝΑΤΑΛΙΑ | 300μ | 1η | Α3 |
| 6 | ΤΣΑΚΙΡΙΔΟΥ | ΑΝΘΗ | ΥΨΟΣ | 2η | Β3 |
| 7 | ΒΑΔΙΚΟΛΙΑ | ΜΑΡΙΑ | 300μ | 3η | Γ1 |
Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Νικόλαος Κανταρίδης