Όλα τα άρθρα του/της admin

Συνάντηση καθηγητών στο Lisieux της Γαλλίας στο πλαίσιο
του προγράμματος «Jardin pédagogique/ gaspillage alimentaire»

Από τις 15 μέχρι τις 17 Νοεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε στην πόλη Lisieux της Γαλλίας η πρώτη συνάντηση της ομάδας συντονιστών καθηγητών του προγράμματος Erasmus+, Δράση ΚΑ2 «Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή Καλών Πρακτικών», με τίτλο «Jardin pédagogique / gaspillage alimentaire που υλοποιείται και στο σχολείο μας. Εκ μέρους του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης συμμετείχαν η υπεύθυνη επικοινωνίας του προγράμματος, κ. Σταθάκη Μαρία, και η κ. Ρόγκα Αγλαΐα, μέλος της παιδαγωγικής του ομάδας. Οι καθηγητές οργάνωσαν και συμμετείχαν σε εργασίες προετοιμασίας των κοινών δράσεων του προγράμματος.  Συνέχεια ανάγνωσης Συνάντηση καθηγητών στο Lisieux της Γαλλίας στο πλαίσιο του προγράμματος «Jardin pédagogique/ gaspillage alimentaire»

«Η ζΩΗ νΑ κΟΒΕΙ τΗΝ Ανάσα»:
Δράση της Α΄ Τάξης του 2ου Γ/σίου Αλεξ/πολης

Νοέμβριος, μήνας αφιερωμένος στην ενημέρωση για τον Καρκίνο του Πνεύμονα και είμαστε #en_drasi!
Φέτος ποδηλατούμε για κάποιον που έφυγε από κοντά μας, για κάποιον αγαπημένο μας που νοσεί και για όλους όσοι δίνουν μάχη καθημερινά! Προάγουμε τη φυσική άσκηση – όποια προτιμά ο καθένας – ως προϋπόθεση για την πρόληψη των ασθενειών και τη θωράκιση της σωματικής και ψυχικής μας υγείας.  Συνέχεια ανάγνωσης «Η ζΩΗ νΑ κΟΒΕΙ τΗΝ Ανάσα»: Δράση της Α΄ Τάξης του 2ου Γ/σίου Αλεξ/πολης

Εορτασμός για την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου (1973)

«Εδώ Πολυτεχνείο. Σας μιλά ο ραδιοφωνικός σταθμός των ελεύθερων αγωνιζόμενων φοιτητών, των ελεύθερων αγωνιζόμενων Ελλήνων»…

Στις 17 Νοεμβρίου 2021 η σχολική μας κοινότητα, όπως και κάθε εκπαιδευτική κοινότητα στη χώρα, τίμησε τους φοιτητές που εξεγέρθηκαν με ελευθεροφροσύνη και γενναιότητα, σαράντα οκτώ χρόνια πριν, ενάντια στη στρατιωτική δικτατορία, η οποία είχε επιβληθεί από το 1967 στον τόπο μας. Το επαίσχυντο εκείνο καθεστώς καταστρατηγούσε βάναυσα τα δημοκρατικά δικαιώματα των Ελλήνων και οδηγούσε τους αντικαθεστωτικούς σε τόπους εξορίας ή σε φυλακές – κολαστήρια! Στη σπουδάζουσα νεολαία, στους μαχητικούς πολίτες της Αθήνας και προπάντων στους νεκρούς ήρωες του Πολυτεχνείου κλίνει το γόνυ η Ελλάδα, αναγνωρίζοντας πόσο σημαντική ήταν η συμβολή τους στην ανατροπή της χούντας και στην αποκατάσταση της Δημοκρατίας.  Συνέχεια ανάγνωσης Εορτασμός για την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου (1973)

Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών
από τα τμήματα Γ1 & Γ2 στους Τοξότες Ξάνθης

Στις 7/10/2021 πραγματοποιήθηκε η διδακτική επίσκεψη των τμημάτων Γ1 και Γ2 στους Τοξότες Ξάνθης στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής της Γ΄ Γυμνασίου. Οι στόχοι της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής δράσης ήταν: (1) Η καλλιέργεια της «δια βίου άσκησης» με συμμετοχή των μαθητών σε φυσικές δραστηριότητες εκτός Σχολείου, (2) Η διδασκαλία του ολυμπιακού αθλήματος κανό-καγιάκ με βιωματικό τρόπο και (3) Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/-τριών σε θέματα περιβαλλοντικά μέσω της αθλητικής δραστηριότητας κοντά στη φύση.  Συνέχεια ανάγνωσης Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών από τα τμήματα Γ1 & Γ2 στους Τοξότες Ξάνθης

Καταναλώνουν οι συμμαθητές μας πρωινό και
ποια προϊόντα περιλαμβάνει το πρωινό τους γεύμα;

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Πολλές φορές έχουμε ακούσει πόσο σημαντικό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας. Σύμφωνα με μελέτες, η κατανάλωση ενός σωστού πρωινού βελτιώνει την απόδοση στο σχολείο, ενώ τα παιδιά που δεν «καταναλώνουν πρωινό έχουν μειωμένα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει αίσθημα κόπωσης, αίσθημα πείνας και κακή διάθεση», όπως γράφει επιστήμονας διατροφολόγος σε ιστοσελίδα του στο Διαδίκτυο. Επίσης, η έλλειψη πρωινού γεύματος έχει συσχετιστεί και με το αυξημένο βάρος των παιδιών της σχολικής ηλικίας. Για να στρέψουμε την προσοχή  των μαθητών στο θέμα του σωστού πρωινού και να τους παρουσιάσουμε το πρόγραμμα Erasmus στο οποίο συμμετέχουμε, πραγματοποιήσαμε μία κλειστή έρευνα, κατά την οποία 270 μαθητές απάντησαν σε ερωτήματα που τους θέσαμε, για να παρατηρήσουμε πώς αντιμετωπίζουν τα δύο πρώτα γεύματα της ημέρας. Θέλουμε σίγουρα να τρώμε το σωστό πρωινό, τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα; Διαθέτουμε χρόνο για αυτό, τι περιλαμβάνει και πώς αντιλαμβανόμαστε ένα υγιεινό πρωινό; Συνέχεια ανάγνωσης Καταναλώνουν οι συμμαθητές μας πρωινό και ποια προϊόντα περιλαμβάνει το πρωινό τους γεύμα;