Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026, το 2ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, έλαβε μέρος στη Γαλλική Γιορτή των σχολείων, που διοργανώνεται στην πόλη μας για έβδομη συνεχή χρονιά!
Η συγκεκριμένη γιορτή έγινε στο πλαίσιο των Ελευθερίων της πόλης και αποτελεί διοργάνωση του Συλλόγου Ελληνογαλλικής Φιλίας «το Σπίτι της Αντουανέττας», με τη στήριξη του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή στην οποία φέτος συμμετείχαν εννέα δημοτικά σχολεία, έξι Γυμνάσια, ένα Πρότυπο Επαγγελματικό Λύκειο και ένα Φροντιστήριο ξένων γλωσσών. Συνέχεια ανάγνωσης Η γαλλική γιορτή των σχολείων – Μάιος 2026




