Τριήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ Γυμνασίου στα Τρία Πέντε Πηγάδια
του Ν. Ημαθίας (14/02/2019 – 16/02/2019)

Γράφουν οι μαθήτριες του Β2,
Νάκου Παναγιώτα και Ναλμπάντη Δέσποινα.

Η εκδρομή στα 3 – 5 πηγάδια ξεκίνησε ευχάριστα μέσα σε ένα κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, την Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου και ώρα 7 το πρωί. Μετά από 7 ώρες διαδρομής με το λεωφορείο και δύο μικρές στάσεις φτάσαμε στον προορισμό μας, την πόλη της Έδεσσας. Μετά την επίσκεψη μας στους φημισμένους και αξιοθαύμαστους καταρράκτες της περιοχής, είχαμε ελεύθερο χρόνο να εξερευνήσουμε το κέντρο της Έδεσσας και να φάμε κάτι πρόχειρο.

Στη συνέχεια επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο που μας οδήγησε στο καταπράσινο και πανέμορφο πάρκο του Αγίου Νικολάου Νάουσας. Εκεί, περιηγηθήκαμε στη φύση και βγάλαμε πολλές φωτογραφίες του τοπίου. Έπειτα, κατευθυνθήκαμε στο ξενοδοχείο όπου μας έδωσαν τα δωμάτια μας και φάγαμε βραδινό.

Η δεύτερη μέρα της διαμονής μας ήταν εξολοκλήρου αφιερωμένη στο χιονοδρομικό κέντρο. Αφού φάγαμε ένα πλήρες πρωινό, ξεκινήσαμε για το βουνό. Μετά από 2 ώρες εκμάθησης σκι και πολλών αποτυχημένων προσπαθειών, φάγαμε ένα γρήγορο γεύμα και χρησιμοποιήσαμε την εναέρια καρέκλα η οποία μας οδήγησε σε υψόμετρο 2.000 μέτρων, στην κορυφή του βουνού. Σε αυτό το σημείο, με θερμοκρασία 10 βαθμών υπό το μηδέν, ενημερωθήκαμε για την οροσειρά του Βερμίου και για τις δραστηριότητες που αναπτύσσονται σε αυτή. Κατά την κατάβαση μας, είχαμε τη ευκαιρία να θαυμάσουμε την όμορφη θέα του χιονισμένου τοπίου και να νιώσουμε τις χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούσαν. Η κατάβαση μας αυτή σηματοδότησε το τέλος της επίσκεψής μας στο χιονοδρομικό κέντρο. Αργότερα, μετά από αρκετές ώρες ξεκούρασης, ετοιμαστήκαμε για το βραδινό και για το πάρτι που ακολούθησε.

Η τελευταία μέρα της εκδρομής κύλησε ευχάριστα καθώς περιλάμβανε την επίσκεψη μας στο εξαιρετικό μουσείο της Βεργίνας, την ξενάγηση μας στους βασιλικούς τάφους και την επίσκεψη μας στο εμπορικό κέντρο. Πιο συγκεκριμένα, στη Βεργίνα ξεναγηθήκαμε στους βασιλικούς τάφους των Μακεδόνων βασιλιάδων. Εντυπωσιαστήκαμε από τα χρυσά κτερίσματα, τα στέμματα και τις λάρνακες των ενταφιασμένων, όπως επίσης και από τα έργα μικροτεχνίας. Έπειτα, αναχωρήσαμε με προορισμό την Αλεξανδρούπολη. Κατά την επιστροφή μας, κάναμε μία δίωρη στάση στο εμπορικό κέντρο “Cosmos”, όπου φάγαμε μεσημεριανό και περιηγηθήκαμε στα μαγαζιά. Στη συνέχεια, κατευθυνθήκαμε προς την Αλεξανδρούπολη στην οποία φτάσαμε περίπου στις 9 μμ.

Οι καταρράκτες της Έδεσσας και το πάρκο του Αγίου Νικολάου

Η Μαρίνα Δελησταμάτη (Β4) διηγείται:

Την πρώτη μέρα περπατήσαμε στην όμορφη πόλη της Έδεσσας, η οποία διαθέτει ένα μοναδικό στολίδι, τους καταρράκτες της. Το νερό έπεφτε ορμητικά από την άκρη του βράχου και η θέα γύρω από τους καταρράκτες ήταν γραφική. Την ομορφιά αυτού του χώρου συμπλήρωνε το καταπράσινο πάρκο που υπήρχε γύρω από τους καταρράκτες.

Η Παναγιώτα Κοτζακέλη (Β4) θυμάται:

Μετά από μια μικρή στάση, κατευθυνθήκαμε στην Έδεσσα. Η πόλη αυτή είναι χτισμένη πάνω σε βουνό. Φαντάζομαι πόσο πράσινη και πανέμορφη θα είναι την άνοιξη. Επισκεφτήκαμε τους καταρράκτες, οι οποίοι μας εντυπωσίασαν με το ύψος και τον όγκο του νερού. Στην επόμενη στάση, φτάσαμε στο πάρκο του Αγίου Νικολάου για έναν μικρό περίπατο στη φύση. Περπατήσαμε κάτω από τα πλατάνια, τις οξιές και τις βελανιδιές. Αν και άγριο, το τοπίο ήταν πανέμορφο.

Στο χιονοδρομικό κέντρο «3 – 5 πηγάδια»

Η Χριστίνα Σταμούλη (Β5) αφηγείται:

Στις 14 Φεβρουαρίου, επισκεφτήκαμε μαζί με τους συμμαθητές μου το χιονοδρομικό κέντρο 3 – 5 πηγάδια. Όταν το άκουσα για πρώτη φορά, ενθουσιάστηκα αλλά και φοβήθηκα λίγο, γιατί θα κάναμε σκι και δε συμπαθώ τα χειμερινά αθλήματα. Τελικά, όπως το είχα προβλέψει, δεν κατάφερα να κάνω σκι, καθώς τα πόδια μου με πονούσαν από την υπερπροσπάθεια να σταθώ όρθια και ζαλιζόμουν από το ολόλευκο τοπίο. Παρ’ όλα αυτά, πέρασα πολύ ωραία παίζοντας με το χιόνι.

Η αγαπημένη μου δραστηριότητα ήταν σίγουρα η διαδρομή με τις εναέριες καρέκλες στα 2.000 μέτρα. Δυστυχώς, είχα κάποια προβλήματα στην ανάβαση, διότι εγώ και η φίλη μου ξεχάσαμε να κατεβάσουμε την ασφάλειά μας με κίνδυνο να πέσουμε από ψηλά. Γι’ αυτό, στην επιστροφή είχα ως συνοδό την κ. Κουτρούλα, με την οποία βγάλαμε και «σέλφι» φωτογραφίες και παρόλο που παγώναμε από τον κρύο βορινό αέρα, γελούσαμε συνέχεια.

Η Παναγιώτα Κοτζακέλη (Β4) περιγράφει:

Όταν ανεβήκαμε στο χιονοδρομικό κέντρο, μείναμε άφωνοι. Το τοπίο ήταν μαγευτικό. Το χιόνι είχε καλύψει τα πάντα, σαν να είχε πέσει ένας λευκός μανδύας πάνω από τις χαράδρες, τα βουνά και τα δέντρα. Παρόλο που ο αέρας ήταν παγωμένος, απολαύσαμε το μάθημα του σκι και τα παιχνίδια με το χιόνι.

Το βράδυ στο ξενοδοχείο

Η Μαρίνα Δελησταμάτη (Β4) διηγείται:

Το τελευταίο βράδυ της παραμονής μας στο ξενοδοχείο, αν και ξεθεωμένοι από τις ολοήμερες δραστηριότητες, συμμετείχαμε στο πάρτι που οργάνωσε ο διευθυντής μας στο ξενοδοχείο. Όλοι, μαθητές και καθηγητές, αρχίσαμε να χορεύουμε ξένες και ελληνικές επιτυχίες και περάσαμε υπέροχα!

Βασιλικοί Τάφοι των Αιγών στη Βεργίνα

Η Παναγιώτα Κοτζακέλη (Β5) αναφέρει:

Αν και ήταν η δεύτερη φορά που επισκεπτόμουν το Μουσείο της Βεργίνας, ο ενθουσιασμός και ο θαυμασμός μου ήταν εξίσου μεγάλος, όσο και την πρώτη φορά. Βλέποντας όλα αυτά τα αρχαία εκθέματα ταξιδεύεις μαζί τους σε μια άλλη εποχή, του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της ακμής της αρχαίας Μακεδονίας.

Τελικές και τελευταίες εντυπώσεις

Από τις καλύτερες στιγμές που θα θυμάμαι είναι οι διαδρομές με το λεωφορείο. Τραγουδούσαμε όλοι με κέφι και γίναμε μια μεγάλη παρέα. Σίγουρα στο μέλλον θα δοκιμάσω ξανά να επισκεφτώ ένα χιονοδρομικό κέντρο.

Χριστίνα Σταμούλη, Β4

Αυτή η εκδρομή θα μας μείνει αξέχαστη όχι μόνο για τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες αλλά και για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε με τους συμμαθητές και τους καθηγητές μας. Αποτέλεσε μια αφορμή για να γνωριστούμε καλύτερα και να αναπτύξουμε στενότερους δεσμούς. Με μεγάλη χαρά θα την επαναλαμβάναμε. Άλλωστε, σύμφωνα με τους καθηγητές μας, είχαμε άψογη συμπεριφορά.

Παναγιώτα Νάκου και Δέσποινα Ναλμπάντη, Β2

Συνοδοί καθηγητές: Νικόλαος Βαλάσης, Νικόλαος Κανταρίδης, Αλέξιος Αγιαννιτόπουλος, Ελένη Κουτρούλα, Μαρία Σοφιανού και Βαγιανή Λουκά.